Gran Canaria in foto’s

Wat voel ik me een slechte blogger! Ik wilde lekker vaak gaan bloggen, maar ik ben sinds ik terug ben van vakantie echt alleen maar met mijn kamer bezig geweest. Daar lezen jullie deze week nog meer over, maar eerst wilde ik de foto’s van Gran Canaria laten zien. Ik heb niet echt een verslag dat ik kan schrijven, want we hebben niet heel veel bijzonders gedaan. We zijn wel een dagje weg geweest met de auto, maar ik bracht mijn dagen voornamelijk door aan het zwembad. Desondanks heb ik genoeg foto’s die ik met jullie wil delen, dus hier komen ze!

Woensdag vertrokken we. We vlogen vanaf Eindhoven en we hadden onze vlucht om 4 uur. Ik droeg een lekker comfortabele outfit en na zo’n 5 uur waren we dan eindelijk geland in Las Palmas. We hadden namelijk nog een tussenlanding in Rotterdam, en vanaf daar vlogen we door naar Gran Canaria. Vanaf het vliegveld moesten we nog de bus in en toen waren we ongeveer om 11 uur bij ons hotel. We zaten in Puerto Rico, dat ligt in het zuiden van Gran Canaria. Ons hotel heette Puerto Azul. We zaten All Inclusive en dat was echt ideaal!

De volgende dag brachten we door aan het zwembad. ‘s Avonds ging ik lekker douchen en kleedde ik me om (zoals ik dat iedere dag eigenlijk wel deed), om vervolgens aan te schuiven bij het diner. Daarna gingen we nog vaak zitten bij de pool bar, om wat te drinken en te kijken naar een show van het avondprogramma.

We hebben ook een dag een auto gehuurd en toen zijn we naar de stranden van Maspalomas geweest. De duinen zijn heel breed en soms lijkt het net een woestijn! Vervolgens zijn we doorgereden naar een shopping mall genaamd El Mirador. En daar zat ook een Primark! Het was super rustig, dus dat was echt heel erg fijn. Ik kocht ook nog wat dingen bij de Zara, waaronder bovenstaand pug shirt. Een karate pug! Haha, ik vind hem dus echt geweldig! De foto rechtsonder is het uitzicht vanaf ons hotel op Puerto Rico. Ons hotel zat inderdaad heel hoog!

Wat ik veel gedaan heb deze vakantie: lezen! Tijdschriften, maar ook boeken. Ik had al in tijden geen boek meer aangeraakt (uitgezonderd van schoolboeken), dus het werd weer eens tijd! Ik heb The perks of being a wallflower en The Fame Game serie van Lauren Conrad gelezen en dat zijn echt aanraders. Wel in het Engels, maar heel goed te doen! We zijn ook nog in het centrum van Puerto Rico geweest en daar dronken we cocktails met shisha erbij! Ik had een Sex on the Beach en deze was super lekker!

De laatste dag zijn we ook met de auto weggeweest, maar dan naar Las Palmas, de hoofdstad van Gran Canaria. We hebben daar eigenlijk niet zoveel gedaan, maar wel even door het centrum gereden, het meest noordelijke puntje van Gran Canaria gezien en een kijkje genomen bij de haven (hoe kan het ook anders met een stiefvader die zeilfanaat is). Daarnaast heb ik ook nog met mama in de jacuzzi gezeten bij ons hotel met een prachtig uitzicht en weer aan het zwembad gezeten.

En toen was de week alweer voorbij! Ik heb genoten van het heerlijke weer en van het niks doen. Ik heb heel veel gegeten (tja dat krijg met dat All Inclusive) en ook nog eens wat leuke dingen geshopt. Daar komt ook nog een shoplog van. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!