Verslag Londen

Héhé, hier is ‘ie dan: mijn verslag van Londen! Het duurde even omdat ik het echt druk had. Ik moest twee dagen werken en ik was nog steeds niet helemaal uitgerust. Nu gelukkig wel, dus daarom zet ik ‘m ook gelijk online. Ik heb er ook foto’s bij gedaan, dus het is best een lang verslag geworden. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen!

Maandag
De wekker ging al om half 7, we moesten namelijk op tijd op het vliegveld zijn! We vlogen om 9:25 en kwamen om 9:25 lokale tijd aan. Nadat we eerst wat kleine boodschappen deden zijn we met de bus naar ons hotel gegaan. We zaten in Hotel 43 & 39 suites en we hadden een studio met een mini keuken. Ook bleken we een flink balkon te hebben en dat in Londen! Een prima verblijf in een goede omgeving (Bayswater). We hebben die dag de buurt nog een beetje verkend, pizza gegeten bij de Pizza Hut en gechilld in Kensington Gardens, op 2 minuten loopafstand van ons hotel.

Dinsdag
Shopping time! De wekker ging al vroeg, we wilden namelijk op tijd beginnen met shoppen. Na een heerlijk ontbijtje met croissants en toast konden we er tegenaan en hebben we vanaf half 10 tot 6 uur non stop geshopt. Tussendoor zijn we nog even gestopt om een bagel te eten en te genieten van een frappuchino bij Starbucks, maar voor de rest bestond deze hele dag uit shoppen! Mijn aankopen hebben jullie al kunnen zien in dit filmpje. ‘s Avonds hebben we boodschappen gedaan en zelf een maaltijd bereid in onze studio. Als toetje gingen we voor een Mars muffin en M&M’s brownie. Lekker!

Woensdag
Woensdag hadden we ingepland als toeristendag. We gingen deze dag touren met een hop-on hop-off bus, echt een aanrader. Zo kom je langs alle bekende dingen van Londen en je kunt uitstappen waar je wilt. We zijn niet overal uitgestapt, maar Abercrombie & Fitch, Harrods en London eye wilden we niet overslaan. Om deze dag af te sluiten hebben we (hoe toeristisch) fish & chips gehaald en deze lekker opgegeten op onze hotelkamer.

Donderdag
Omdat het dinsdag super druk was in de Primark besloten we deze dag in de ochtend nog even terug te gaan. Het was inderdaad een stuk rustiger, dat shopt zó veel fijner! Daarna hebben we de bus genomen richting de Westfield Shoppingmall, deze zit aan de andere kant van Bayswater road, dus eigenlijk tegenover Oxford Street. Deze mall is echt gigantisch, je kunt je er met gemak een hele dag vermaken. Wat wij dus ook hadden gedaan. We zijn onder andere langsgeweest bij Hollister en Gilly Hicks (een merk wat onder datzelfde bedrijf valt, net als Abercrombie & Fitch) en hebben als lunch, heel slecht, een brownie en carrotcake gegeten. Het avondeten was lekker simpel, een menu’tje bij de Mc Donalds. Nee, een gezond weekje was het niet…

Vrijdag
Helaas, het laatste dagje! Ons vliegtuig zou pas om 17.00 vertrekken, maar toch hebben we die dag niks meer zelf in Londen kunnen doen. Na het ontbijt hebben we onze koffers gepakt en zijn we richting Victoria Station gegaan om te lunchen. Vervolgens werden we met de bus naar het vliegveld gebracht waar wij onze vlucht terug naar Eindhoven Airport zouden nemen. Mijn koffer was gelukkig niet te zwaar, waar ik wel zo bang voor was. Hij mocht maximaal 10 kg wegen en die van mij woog 9.15 kg. Perfect! Eenmaal geland op het vliegveld stonden mijn moeder, stiefvader en zusjes al op me te wachten. Dat deed me realiseren dat we toch weer echt op de Nederlandse bodem waren. Helaas, maar ik heb het wel enorm naar mijn zin gehad in Londen. Ik wil snel weer terug voor een shopping spree!