Voor mijn gevoel heb ik jullie dood gegooid met posts over leren broeken. Toen ik dan eindelijk ook zelf een leren broek had die helemaal aan mijn eisen voldeed was ik in de wolken. Ik trok ‘m meteen de volgende dag aan en de outfit postte ik op mijn blog. Een paar dagen later trok ik hem weer aan, nog even happy als een paar dagen geleden. Ik had zoveel combinaties in mijn hoofd en het liefst woonde ik in die broek.
Totdat ik erachter kwam dat er een klein scheurtje in de broek zat. Ik had er niks geks mee gedaan, ik heb die dag alleen een filmpje gekeken met een vriendin op de bank en achter mijn laptop gezet. Het was weliswaar een ieniminie scheurtje, maar het scheurtje zat op mijn kont dus ik kon hem ook niet maar aantrekken. En ik baalde!
Ik heb meteen contact opgenomen met H&M en zij vertelden me dat ik de broek gewoon mocht terugsturen. Heel leuk en aardig, maar toen ik de broek opnieuw wilde bestellen was deze niet direct leverbaar. En ik heb geen zin om een maand op een broek te gaan zitten wachten. Maar ik wil hem wel echt heel graag. Ik was er zo blij mee en ik heb nog geen nieuw exemplaar op het oog. Zal ik hem dan toch maar bestellen?