VILA: CONFIDENCE IS NOT FOR SALE

Ik denk dat jullie allemaal wel bekend zijn met het Deense merk VILA. Ik heb er zelf wat kleding van, en de collecties die ze ieder seizoen uitbrengen spreken me ook zeker aan. VILA is helaas waar ik woon (in Eindhoven) moeilijk verkrijgbaar, maar dat maakt het wel des te leuker om in plaatsen waar ze wél een VILA winkel hebben, een kijkje te nemen.


De nieuwste campagne heet ‘Confidence is not for sale’. De klant staat hierbij centraal: de jonge modebewuste vrouw, die niet bang is om haar vrouwelijkheid te laten zien, maar ook bewust is van het feit dat áls er iets niet helemaal lekker gaat: je gewoon verder gaat alsof er niks gebeurd is. En dat maakt het filmpje ook duidelijk: vallen en opstaan, je gaat gewoon door.

VILA heeft niet zomaar gekozen voor de Confidence campagne, het past namelijk heel goed bij het merk. Vertrouwen beschrijft de zelfverzekerdheid die ze bij VILA graag willen geven als vrouwen VILA kleding dragen. Ken je dat gevoel als je je lekker voelt in een outfit die je zelf helemaal leuk vindt? Dat gevoel wil VILA bij alle vrouwen creëren. VILA vindt het dan ook belangrijk dat naast dat kleding hip moet zijn, ook prettig moet zitten zodat je er helemaal jezelf in voelt. En daar ben ik het helemaal mee eens!

DELEN:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *